درخواست شهردار شهر مارسی؛ لطفا میسون گرینوود را به خدمت نگیرید!

درخواست شهردار شهر مارسی؛ لطفا میسون گرینوود را به خدمت نگیرید!

پایگاه خبری فوتبالی- شهردار شهر مارسی فرانسه در اظهار نظری عجیب خواستار عدم انتقال میسون گرینوود به تیم المپیک مارسی شد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه اکیپ فرانسه شهردار مارسی یعنی بنوا پایان در یک اظهار نظر عجیب در مورد انتقال میسون گرینوود به تیم بندر مهم کشور فرانسه در این باره گفت: " من از رئیس باشگاه مارسی می خواهم که میسون گرینوود را به خدمت نگیرد زیرا من نمی خواهم باشگاه شهر من کسی را که همسرش را می زند در ترکیب خود داشته باشد. من نمی‌خواهم باشگاهم زیر سیگاری کسی شود که همسرش را اینطور مورد ضرب و شتم قرار داده است. "

پس از این اتفاق به نظر می رسد مذاکرات مارسی با میسون گرینوود به دلیل اظهارات شهردار مارسی متوقف شده است. حالا تیم پایتخت ایتالیا یعنی لاتزیو امیدوار است از این امتیاز استفاده کند و این در حالی است که باشگاه فرانسوی همچنان به تلاش برای متقاعد کردن گرینوود ادامه می دهد. در شرایط فعلی شهردار مارسی و هواداران این تیم به شدت به باشگاه فشار یم آورند تا میسون گرینوود به خاطر پرونده کتک زدن همسرش به تیم فرانسوی انتقال پیدا نکند و این در حالی است که همسر گرینوود در حال حاضر در کنار او زندگی می کند و حتی آنها بچه دار هم شده اند و به نظر میاد باز هم تفکرات فمنیستی افراطی دست از سر زندگی حرفه ای این بازیکن جوان برنداشته اند.

۱۰۰۹