حمله جدید به روبرتو مارتینز: از رونالدو ترسیدی!

حمله جدید به روبرتو مارتینز: از رونالدو ترسیدی!

پایگاه خبری فوتبالی - الکسی لالاس از روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی پرتغال به خاطر استفاده از کریستیانو رونالدو در خط حمله تیمش در کل یورو 2024 انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در یک چهارم نهایی یورو توسط فرانسه حذف شد و ستاره النصر در کل مسابقات نتوانست گل بزند و فقط یک پاس گل داد.  رونالدو در مقابل اسلوونی پس از آن که پنالتی را از دست داد، گریه کرد هر چند که در ضربات پنالتی گلزنی کرد. پرتغال در ضربات پنالتی توسط فرانسه حذف شد و از مسابقات کنار رفت. 

لالاس بازیکن اسبق تیم ملی آمریکا در گفتگو با پادکست یونیون گفت:" وقتی در مورد پرتغال و رونالدو در این تورنمنت بحث می کنیم، نیازی نیست که کسی جز خودشان را سرزنش کنیم و وقتی می گویم که "خودشان"، منظورم به روبرتو مارتینز است. او تختخواب خودش را درست کرد و رونالدو هم بخشی از این تخت بود. او در کل تورنمنت به آن تکیه داد و  در همه بازیها شامل بازی سوم مرحله گروهی بازی داد تا گل بزند. اگر اسم این بازیکن کریستیانو رونالدو نبود، او را از زمین خارج می کردند. نه به این خاطر که رونالدو خوب نیست بلکه به این خاطر که در مورد هر مهاجم هدفی وجود دارد و هدف او نیز گلزنی بود یا حداقل این که خطر ایجاد کند. نمی دانم که تصمیم روبرتو مارتینز در مورد استفاده از رونالدو در بازیها بر اساس ترس بود یا احترام یا ترکیبی از این دو. اما در هر صورت این تورنمنت به یک اقدام خیریه برای رونالدو تبدیل شد و این عادلانه نبود." 

4125