برد 9 گله پرتغال در غیاب کریستیانو رونالدو

برد 9 گله پرتغال در غیاب کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های مقدماتی یورو 2024، تیم ملی پرتغال و تیم ملی لوکزامبورگ به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی پرتغال موفق شد با نتیجه 9 بر 0 به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو غایب بزرگ پرتغالی ها در این بازی بود. شاید رونالدو با دیدن این نتیجه حسرت این را بخورد که چرا در این بازی حضور نداشته است تا بتواند تعداد گل های ملی خود را افزایش بدهد!

کریس رونالدو به دلیل سه کارته بودن از حضور در این بازی محروم بود. خط حمله تیم ملی پرتغال را در این بازی رافائل لیائو، گونچالو راموس و دیوگو ژوتا تشکیل می دادند. در این بازی دیوگو ژوتا دو تا از گل های پرتغالی ها را به ثمر رساند. گونچالو راموس هم دبل کرد و دو گل برای پرتغال به ثمر رساند. ایناسیو هم دو گل برای پرتغال زد و گل های دیگر تیم ملی پرتغال را هم ریکاردو هورتا، برونو فرناندز و ژائو فلیکس به ثمر رساندند.

پرتغال کار دشواری برای صعود به رقابت های یورو 2024 که قرار است در کشور آلمان برگزار شود، نداشته است و باید دید که اوضاع برای یاران رونالدو در جام ملت های اروپای پیش رو به چه شکل پیش خواهد رفت.

1470