عکس؛ سیلی زدن کریستیانو رونالدو به مدافع ایرلند!

عکس؛ سیلی زدن کریستیانو رونالدو به مدافع ایرلند!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال موفق شد در بازی خود مقابل ایرلند با نتیجه 2 بر 1 این تیم را شکست داده و بدین ترتیب هر سه امتیاز این بازی را که در چهارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 برگزار می‌شد، از آن خود کند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در دقایق پایانی این بازی هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و بازی یک هیچ باخته را با پیروزی دو بر یک عوض کرد.

کریستیانو رونالدو در نیمه اول یک دیدار یک حاشیه عجیب و غریب ایجاد کرد و آن هم درگیری با اوشی، مدافع تیم ملی ایرلند بود. روی یک صحنه که کریستیانو رونالدو توپ را کاشته بود و می خواست ضربه پنالتی خود را بزند، اوشی مزاحم او شد و سعی کرد که با جا به جایی توپ در شروع دوباره بازی تاخیر ایجاد و بدین ترتیب روی اعصاب کریستیانو رونالدو راه رفت.

فوق ستاره پرتغالی در واکنش به رفتار مدافع ایرلند، با دست یک ضربه به صورت بازیکن ایرلند زد و ضربه رونالدو مانند یک سیلی بود!

تاکنون پیش نیامده بود که کریستیانو رونالدو در طول بازی به یک بازیکن سیلی بزند اما در مقابل ایرلند او این کار را انجام داد. رونالدو درگیری هایی با بازیکنان مختلف در بازی های دیگر داشته است اما اینکه با دست به صورت یک بازیکن ضربه ای وارد کند حرکتی عجیب از سوی او بود!

1470