جواب جالب کریستیانو رونالدو به منتقدانش

جواب جالب کریستیانو رونالدو به منتقدانش

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره باشگاه النصر بالاخره سکوتش را شکست و جواب کسانی را که از عملکردش در یورو 2024 انتقاد می کردند را داد. 

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو آقای گل مسابقات ملی است، اما در تابستان امسال، او نتوانست حتی یک گل برای تیم ملی پرتغال در یورو 2024 به ثمر برساند که باعث شد انتقادهای زیادی به او وارد شود. 

کریس رونالدو در مصاحبه ای با هم تیمی سابقش، ریو فردیناند گفت: "انتقاد کردن خیلی راحت است. ما می دانیم رسانه ها چه کاری انجام می دهند. اگر شما حرف خوبی بزنید، قطعا بازدید کمی می گیرید. باید انتقاد کنید و اگر انتقاد شما از کریستیانو رونالدو باشد، حتما در صفحه اول روزنامه ها و مجلات منتشر می شود. این خیلی عادی است، چون من بیشترین دنبال کننده را در شبکه های مجازی دارم. انتقاد کردن هیچ وقت از بین نمی رود و بخشی از این صنعت است. از نظر من، مشکلی نیست. اما مردم یک چیز را فراموش می کنند. آن ها می گویند من گلی در یورو نزدم، اما من 2 بار گلزنی کردم. بعد از اینکه موقعیت از دست می دادم، نمی خواستم خجالت زده شوم و دوباره شوت زدم. من در فصل قبل 60 گل برای النصر به ثمر رساندم، اما مردم می گویند که او در یورو گلی نزد. مشکل شما چیست؟"

4416