خداحافظی دیماریا از تیم ملی؛ پایان کار مرد فینال‌ها در فوتبال ملی

خداحافظی دیماریا از تیم ملی؛ پایان کار مرد فینال‌ها در فوتبال ملی

پایگاه خبری فوتبالی- آنخل دیماریا، ستاره کهنه‌کار و باتجربه تیم ملی آرژانتین اعلام کرد پس از فینال کوپا آمریکا 2024 از فوتبال ملی خداحافظی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی آرژانتین بامداد امروز با غلبه بر تیم ملی کانادا راهی دیدار پایانی کوپا آمریکا شد. شاگردان لیونل اسکالونی در این مسابقه موفق شدند با گل‌های خولیان آلوارز و لیونل مسی از سد حریف اهل آمریکای شمالی خود عبور کنند و یک بار دیگر به دیدار پایانی کوپا آمریکا برسند. این مسابقه ممکن است نقطه پایان چند تن از ستاره‌های فوتبال آرژانتین در فوتبال ملی باشد.

آنخل دیماریا، ستاره باتجربه و کارکشته تیم ملی آرژانتین که به مرد فینال‌ها معروف است، پس از دیدار مقابل کانادا اعلام کرد که تصمیم دارد پس از پایان کوپا آمریکا از فوتبال ملی خداحافظی کند. ستاره اسبق رئال مادرید، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن دوران موفقیت‌آمیزی را در پیراهن آلبی سلسته سپری کرد.

دیماریا در مصاحبه خود گفت: «هنوز برای خداحافظی از تیم ملی آماده نیستم، اما به نظرم زمانش فرا رسیده است. هر اتفاقی که در بازی فینال رقم بخورد، من با افتخار از فوتبال ملی خداحافظی خواهم کرد، چون همه چیز را برده‌ام. من همیشه با تمام وجودم برای این پیراهن بازی کردم. دورانی بود که به قهرمانی دست پیدا نمی‌کردیم، اما سرانجام موفق شدیم. از همه کسانی که در این مدت از من حمایت کردند تشکر می‌کنم.»

او در ادامه گفت: «پیش از دیدار نیمه نهایی، لیونل مسی برای بازیکنان صحبت کرد و گفت که باید به خاطر من به فینال برسند. این باعث افتخار من است.»

1428