خداحافظی مربیان فوتبال زنان از تیم های خود؛ این‌بار نیلوفر اردلان

خداحافظی مربیان فوتبال زنان از تیم های خود؛ این‌بار نیلوفر اردلان

پایگاه خبری فوتبالی - لحظاتی قبل نیلوفر اردلان با انتشار پستی در صفحه شخصی اش از تیم فوتبال زنان سپاهان خداحافظی کرد تا شاهد خداحافظی یک مربی دیگر از روی نیمکت تیمش باشیم.

به گزارش فوتبالی، در چند روز اخیر صحبت هایی از جدایی نیلوفر اردلان از نیمکت سپاهان به گوش می رسید تا اینکه بالاخره امروز این مربی با انتشار پستی جدایی اش را رسما تایید کرد. او در بخشی از متن خداحافظی اش نوشته: فصل پرماجرایی بود و از همون روز اول، قرارمون این بود که چهره‌های جدیدی رو به فوتبال زنان معرفی کنیم. تا جایی‌که در توانم بود، سعی کردم براساس رویکرد باشگاه پیش برم و بر پایه «جوون‌گرایی» و «بومی‌گرایی» تیم رو پیش بردیم و افتخار می‌کنم که در نیم‌فصل دوم از 3 تیم برتر جدول، 5 امتیاز گرفتیم و بعد تیمِ قهرمان، کمترین باخت رو داشتیم.
از مسئولان باشگاه که به من اعتماد کردن، خیلی ممنونم و تشکر ویژه‌ای از آقای ساکت، آقای آذربایجانی و خانم چین‌سری دارم و برای باشگاه سپاهان در فصل پیش‌رو آرزوی بهترین‌ها دارم.

این خداحافظی وقتی جالب تر می شود که باشگاه سپاهان با هدف دراز مدت اردلان را از فوتسال به فوتبال آورد اما به یک‌باره قطع همکاری دو جانبه رخ داد. گفته می شود  باشگاه سپاهان برای فصل جدید از اردلان لیست خواسته است و این مربی هم لیست خود را تحویل باشگاه داده است اما با آمدن تیم مدیریتی جدید همه این اتفاقات از بین رفته و قطع همکاری صورت گرفته است.

طبق شنیده ها بیان محمودی برای فصل پیش‌رو با سپاهان به توافق رسیده است و حالا نیلوفر اردلان در پی چالش جدیدی در فوتبال زنان است.

۶۰۰۱