هافبک هلندی منچستریونایتد در تست‌های پزشکی خیرونا شرکت کرد

هافبک هلندی منچستریونایتد در تست‌های پزشکی خیرونا شرکت کرد

پایگاه خبری فوتبالی- دونی فن دبیک، هافبک هلندی باشگاه منچستریونایتد پس از آن‌که با مدیران خیرونا به توافقات اولیه دست یافت، در تست‌های پزشکی این باشگاه هم شرکت و حالا فقط امضای قرارداد باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از خریدهای ناموفق منچستریونایتد در سال‌های اخیر، دونی فن دبیک بوده است. بازیکنی که در دوران حضورش در آژاکس نمایش دلپذیری ارائه می‌کرد، پس از انتقال به منچستریونایتد افت چشمگیری داشت و هرگز نتوانست تبدیل به آن ستاره‌ای شود که انتظار می‌رفت. او حالا در تیم ملی هلند هم جایی ندارد و با وجود مصدومیت فرنکی دی یونگ و تئون کوپمینرز هم فرصتی برای بازی در ترکیب لاله‌های نارنجی به دست نمی‌آورد.

او را باید یکی از خروجی‌های قطعی منچستریونایتد در تابستان امسال بدانیم. مدیران جدید باشگاه سعی کردند تا چنین بازیکنانی که دیگر جایی در ترکیب اصلی تیم ندارند را کنار بگذارند و به جای آن‌ها، بازیکنان جوان و آینده‌دار را به خدمت بگیرند. با جذب اوگارته از پاری سن ژرمن، احتمال خروج هافبک‌های منچستریونایتد در این پنجره نقل و انتقالاتی زیاد است.

فن دبیک طی روزهای اخیر با مدیران خیرونا به توافقات اولیه دست پیدا کرد و حالا تست‌های پزشکی خود را هم پشت سر گذاشت و تنها امضای قرارداد با باشگاه کاتالونیایی مانده است. به نقل از نیل سولا، خبرنگار اسپانیایی، دونی فن دبیک در تست‌های پزشکی خیرونا شرکت کرد و فاصله زیادی با پیوستن به این باشگاه ندارد.

خیرونا پس از جدایی الکس گارسیا، به دنبال جذب یک هافبک جانشین برای او بود که ظاهرا دونی فن دبیک قرار است فصل آینده جای خالی گارسیا را برای هواداران خیرونا پر کند.

 1428