سیمئونه مهاجم خیرونا را به آقای گل لالیگا ترجیح می‌دهد

سیمئونه مهاجم خیرونا را به آقای گل لالیگا ترجیح می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- دیگو سیمئونه قصد دارد برای تقویت خط حمله تیم خود برای جذب دو گلزن برتر این فصل لالیگا، یعنی آرتم دووبیک و الکساندر سورلوث تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف اصلی اتلتیکو مادرید برای نقل و انتقالات تابستانی، خرید یک مهاجم نوک باکیفیت و گلزن است. آن‌ها احتمال می‌دهند که آلوارو موراتا بخواهد در پایان فصل از اتلتیکو مادرید جدا شود و راهی یکی از تیم‌های ایتالیایی شود. یوونتوس به‌عنوان محتمل‌ترین مقصد این بازیکن شناخته می‌شود و حالا باید دید آیا این مهاجم باتجربه بار دیگر به تورین بازمی‌گردد یا خیر؟

آرتم دووبیک، مهاجم اوکراینی و گلزن این فصل باشگاه خیرونا یکی از گزینه‌های مورد علاقه دیگو سیمئونه است. او پیشنهاداتی از لیگ برتر انگلیس دریافت کرده، اما گزینه اصلی هیچ تیم انگلیسی‌ای نیست و همین موضوع باعث شده تا اتلتیکو مادرید شانس خوبی برای به خدمت گرفتن او داشته باشد. دووبیک یکی از ارکان اصلی موفقیت خیرونا در این فصل بود.

دیگر گزینه‌ای که دیگو سیمئونه برای فصل آینده زیر نظر دارد، الکساندر سورلوث، مهاجم نروژی باشگاه ویارئال است. به نقل از نشریه موندو دپورتیوو، دیگو سیمئونه سورلوث را در بین گزینه‌های خرید خود قرار داده است، اما دووبیک را به او ترجیح می‌دهد. اتلتیکو مادرید احتمالا یکی از این دو بازیکن را در تابستان به خدمت می‌گیرد و با جدایی آلوارو موراتا موافقت می‌کند.

خولیان آلوارز، مهاجم آرژانتینی اتلتیکو مادرید نیز صحبت‌هایی در خصوص پیوستنش به اتلتیکو مادرید منتشر شده بود اما بعید است روخی بلانکو توانایی خرید چنین بازیکن باارزشی را داشته باشد. بی‌شک منچسترسیتی حاضر نیست به راحتی آلوارز را از دست بدهد.

1428