اتلتیکو مادرید در آستانه نهایی کردن خرید آقای گل لالیگا

اتلتیکو مادرید در آستانه نهایی کردن خرید آقای گل لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی- اتلتیکو مادرید در آستانه نهایی کردن قرارداد آرتم دووبیک قرار دارد و احتمالا در روزهای آتی این انتقال به صورت رسمی اعلام شود.

به گزارش فوتبالی، آرتم دووبیک، پدیده فصل گذشته لالیگا و فوتبال اروپا بود. بازیکنی که اولین فصل حضورش در پنج لیگ معتبر اروپایی را تجربه می‌کرد، اما توانست در مسابقات لالیگا و در رقابت با بازیکنان بزرگی همچون جود بلینگام و روبرت لواندوفسکی، عنوان آقای گلی را به دست بیاورد. عملکرد درخشان او با پیراهن خیرونا باعث شد تا توجه تیم‌های زیادی در سطح اروپا به او جلب شود.

یکی از باشگاه‌هایی که به صورت جدی شرایط این بازیکن را در ماه‌های اخیر زیر نظر داشت، اتلتیکو مادرید بود. مدیران روخی بلانکو از مدت‌ها قبل می‌دانستند که آلوارو موراتا خواهان ترک اتلتیکو مادرید است. این مهاجم اسپانیایی اصرار زیادی داشت تا به سری آ ایتالیا بازگردد و در نهایت این هفته به میلان پیوست. حالا مدیران اتلتیکو مادرید به صورت جدی‌تری شرایط جذب یک مهاجم جدید را بررسی می‌کنند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که اتلتیکو مادرید فاصله زیادی تا قطعی کردن خرید آرتم دووبیک ندارد. به نقل از آ اس، دو باشگاه اتلتیکو مادرید و خیرونا بر سر مبلغ 35 میلیون یورو به توافق رسیدند. به گفته خوزه رولدوس، خبرنگار اسپانیایی، به نظر می‌رسد که مبلغ انتقال دووبیک به اتلتیکو مادرید به علاوه متغیرات 37 میلیون یورو شده باشد. همچنین قرار است اتلتیکو مادرید مبلغ ثابت انتقال را به صورت قسطی پرداخت کند.

حالا باید دید آیا دووبیک می‌تواند در تفکرات تدافعی دیگو سیمئونه جا بیافتد یا خیر؟

1428