اتلتیکو مادرید در اندیشه جذب ستاره اوکراینی خیرونا

اتلتیکو مادرید در اندیشه جذب ستاره اوکراینی خیرونا

پایگاه خبری فوتبالی- آرتم دووبیک، مهاجم اوکراینی خیرونا مورد توجه اتلتیکو مادرید برای فصل آینده قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید برای فصل آینده به دنبال جذب یک مهاجم خوب برای جانشینی آلوارو موراتا است. مهاجم سرشناس اسپانیایی روخی بلانکو، تصمیم دارد برای فصل آینده به لیگ ایتالیا بازگردد و گفته می‌شود مذاکرات اولیه با باشگاه یوونتوس نیز انجام شده تا موراتا یک بار دیگر پیراهن بیانکونری را به تن کند.

موراتا در آغاز این فصل عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت، اما به مرور زمان دچار افت شد و نتوانست آنطور که باید و شاید در نیم‌فصل دوم برای سفیدوقرمزهای شهر مادرید مثمر ثمر باشد. عملکرد این بازیکن باعث شد تا مدیران و هواداران اتلتیکو مادرید هم با جدایی این بازیکن در پایان فصل مشکلی نداشته باشند.

حالا مدیران باشگاه اتلتیکو مادرید، در اندیشه جذب یک گزینه جایگزین برای او هستند. آن‌ها می‌خواهند با جذب یک مهاجم باکیفیت، خیال هواداران را از نوک خط حمله تیمشان راحت کنند. در هفته‌های اخیر نام خولیان آلوارز، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی حوالی باشگاه اتلتیکو مادرید به گوش رسید، اما با توجه به قیمت بالای این بازیکن بعید است روخی بلانکو توانایی پرداخت مبلغ مورد انتظار سیتیزن‌ها را داشته باشد.

به نقل از نشریه آ اس، اتلتیکو مادرید قدم‌های اولیه را برای جذب آرتم دووبیک برداشته است. این مهاجم اوکراینی یکی از بهترین بازیکنان این فصل لالیگا بود و در پیراهن خیرونا خوش درخشید. اتلتیکو مادرید برای خرید این بازیکن چیزی حدود 25 میلیون یورو به باشگاه کاتالونیایی پیشنهاد داده است. خیرونا حداقل 30 میلیون یورو برای فروش این بازیکن می‌خواهد.

1428