اتلتیکو مادرید برای خرید مهاجم اوکراینی خیرونا اقدام کرد

اتلتیکو مادرید برای خرید مهاجم اوکراینی خیرونا اقدام کرد

پایگاه خبری فوتبالی- اتلتیکو مادرید برای خرید آرتم دووبیک پیشنهاد رسمی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، به گزارش متئو مورتو، اتلتیکو مادرید اولین اقدامات جدی را برای جذب آرتم دووبیک، مهاجم اوکراینی فصل پیش خیرونا آغاز کرده است.
 
آرتم دووبیک، مهاجم ۲۶ ساله اهل اوکراین، در فصل گذشته و در ۳۹ بازی، با ثبت ۲۴ گل، بالاتر از سورولوث و بلینگهام، آقای گل لالیگا شده بود و عملکردی درخشان از خود ثبت کرد. اتلتیکو در اسپانیا، و چندین باشگاه در انگلستان برای او پا پیش گذاشته بودند اما دووبیک، شخصا ماندن در اسپانیا را به هر انتقال خارجی ترجیح می‌دهد.

اکنون به ادعای متئو مورتو، با خط‌خوردن گزینه‌هایی مانند سرهو گیراسی، آلکساندر سورولوث، جاناتان دیوید و سانتیاگو خیمنز، دووبیک به هدف اصلی اتلتی‌ها تبدیل شده است. دیگو سیمئونه، آرتم دووبیک را گزینه‌ای می‌داند که می‌تواند سریعا با تیمش خو بگیرد و عملکرد درخشانی را از ابتدای حضور خود به ثبت برساند.

طبق نشریه آ اس، اولین پیشنهاد اتلتی‌ها با رقم ۲۵ میلیونی ارسال شد که این پیشنهاد توسط باشگاه کاتالانی، به سرعت رد شد. دووبیک بند فسخ ۴۰ میلیونی دارد اما خیرونا حاضر است با کمی تخفیف، پای میز معامله بنشیند و پیشنهادات زیر ۳۵ میلیون را رد خواهد کرد.

رقمی که در روزهای اخیر، از درون باشگاه اتلتیکو مادرید به گوش می‌خورد، پیشنهاد ۳۰ میلیونی به علاوه چند بازیکن قرضی به خیرونا است. اتلتیکو مادرید حاضر است ۳۰ میلیون یورو به همراه یک یا دو بازیکن خود را به صورت قرضی به باشگاه کاتالانی پیشنهاد دهد. باشگاه خیرونا هم تلاش می‌کند ۲ بازیکن از اتلتیکو، یعنی ریکلمه و اومورودیون را در این معامله بگنجاند.

1428