ستاره جوان ویارئال در تیررس اتلتیکو مادرید

ستاره جوان ویارئال در تیررس اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- الکس بائنا، هافبک اسپانیایی و جوان ویارئال مورد توجه باشگاه اتلتیکو مادرید قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید در این فصل لالیگا عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت. آن‌ها در حال حاضر در رتبه پنجم جدول قرار دارند و اگر نتوانند به روند خوب خود بازگردند، ممکن است حتی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم از طریق لالیگا به دست نیاورند.

هرچند که باید گفت روخی بلانکو در لیگ قهرمانان اروپا نمایش دلپذیری از خود ارائه داده و می‌تواند و انجام کاری بزرگ و قهرمانی در این تورنمنت امیدوار باشد. شاگردان دیگو سیمئونه پس از صدرنشینی در گروه خود، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با اینتر میلان روبه‌رو شدند. اینتر که نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان و صدرنشین فعلی سری آ است، مقابل اتلتیکو مادرید شکست خورد تا سفید و قرمزهای پایتخت به دور یک هشتم نهایی صعود کنند.

با این حال، دیگو سیمئونه قصد دارد در تابستان امسال تیمش را تقویت کند. یکی از اهداف اصلی آن‌ها در تابستان پیش رو، تقویت خط هافبک خواهد بود. مدیران و کادر فنی اتلتیکو گزینه‌های زیادی را زیر نظر دارند که یکی از آن گزینه‌ها، الکس بائنا است. نام ستاره اسپانیایی باشگاه ویارئال در لیست خرید اتلتیکو مادرید حضور دارد.

به گزارش نشریه اسپانیایی استادیو دپورتیوو، ویارئال از علاقه اتلتیکو مادرید به بائنا می‌ترسد.

الکس بائنا پیش از این نیز مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته بود. مدیران باشگاه کاتالونیایی در نظر داشتند تا برای تقویت کمربند خط میانی تیمشان، برای جذب این هافبک تلاش کنند.

1428