آرسنال در پی جذب قاتل اوکراینی خیرونا

آرسنال در پی جذب قاتل اوکراینی خیرونا

پایگاه خبری فوتبالی- توپچی‌ها برای تقویت خط حمله خود، قصد دارند آرتم دووبیک، مهاجم اوکراینی خیرونا را که در این فصل لالیگا خوش درخشیده، به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در این فصل از نبود یک مهاجم تمام‌کننده رنج برد. گابریل ژسوس و انکتیا نتوانستند در حد انتظارات ظاهر شوند و همین باعث شد تا مدیران آرسنال به فکر خرید یک مهاجم نوک در تابستان پیش رو بیافتند. با این‌که به نظر می‌رسد ایوان تونی، مهاجم باشگاه برنتفورد گزینه اصلی توپچی‌ها باشد، اما آن‌ها گزینه‌های دیگر را هم بررسی می‌کنند تا اگر جذب تونی منتفی شد، با مشکل مواجه نشوند.

آرتم دووبیک، مهاجم 26 ساله و اوکراینی خیرونا که در این فصل عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت، یکی دیگر از گزینه‌های قرمزهای شمال لندن است. طبق گزارشی از نشریه اسپانیایی فیچاجس، توپچی ها به آرتم دووبیک علاقه‌مند هستند.

دووبیک در این فصل 15 گل و 7 پاس گل را در 28 بازی به ثبت رسانده که آمار بسیار خوبی به حساب می‌آید؛ مخصوصا برای بازیکنی که اولین فصل حضورش در پنج لیگ معتبر اروپایی را پشت سر می‌گذارد. خیرونا به لطف گل‌های آرتم دووبیک توانست در رتبه دوم جدول لالیگا قرار بگیرد.

خیرونا حتی اگر سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست بیاورد، کار دشواری برای حفظ بازیکنان تاثیرگذار خود دارد. الکس گارسیا، یان کوتو، آرنائو مارتینز، ساویو و حالا آرتم دووبیک، مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته‌اند. باشگاه کاتالونیایی احتمالا چند خروجی مهم در تابستان 2024 خواهد داشت و مدیران باشگاه باید به فکر جذب جانشینانی مناسب برای این بازیکنان باشند.

1428