واکنش دشان به حذف فرانسه از یورو 2024

واکنش دشان به حذف فرانسه از یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه در کنفرانس خبری بعد از بازی، از نشانه گرفتن انگشتش به سمت بازیکنانی مثل کیلیان امباپه و آنتوان گریزمان به خاطر عملکرد ضعیف شان خودداری کرد. 

به گزارش فوتبالی، فرانسه در نیمه نهایی یورو 2024 با نتیجه دو بر یک مقابل اسپانیا شکست خورد تا از صعود به فینال باز ماند. دشان بعد از پایان بازی گفت: "مسئولیت شکست با من است. برای بازی کردن با حریف قدرتمندی مثل اسپانیا، شما باید در بهترین ورژن خود باشید. من به دنبال بهانه گیری نیستم، اما وقتی ما خواستیم خودمان را برای تورنمنت آماده کنیم، اورلین شوامنی را در اختیار نداشتیم، آدرین ربیو مصدوم بود و دایوت اوپامکانو در وضعیت خوبی قرار نداشت. ما خواستیم با وجود این شرایط، بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم، اما شاید این قدم برای ما کمی بلند بود، با این فکر می کردیم وقتی گل اول بازی را زدیم، خیلی خوش شانس هستیم."

"اسپانیا خیلی خوب بازی را کنترل کرد و ما نتوانستیم بازی مستقیم را اجرا کنیم، با اینکه تلاش زیادی کردیم و تا آخر جنگیدیم. من نمی توانم از بازیکنانم به خاطر اینکه تمام تلاش خود را نکردند، گله کنم. آن ها به دلایل مختلف، در حالت 100% آماده نبودند."

4416