استعفای غیرمنتظره ستاره سابق بارسلونا از تیمش

استعفای غیرمنتظره ستاره سابق بارسلونا از تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - تیری آنری سرمربی تیم زیر 23 سال فرانسه و بازیکن اسبق بارسلونا و  آرسنال به شکل غیرمنتظره ای از هدایت این تیم کناره گیری کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق تیم ملی فرانسه به دلایل شخصی از هدایت تیم زیر 23 سال فرانسه کناره گیری کرد. قرارداد قبلی او تا سال 2025 اعتبار داشت آن هم در حالی که در المپیک به مدال نقره رسیده بود و تیمش نمایش خوبی ارائه داد و فقط در فینال مقابل اسپانیا کم آورد. 

آنری در سال 2023 هدایت تیم زیر 23 سال فرانسه را به عهده گرفت تا در المپیک پاریس حضور پیدا کند. او خیلی دوست داشت که ستارگانی نظیر امباپه را به مسابقات ببرد اما با مخالفت باشگاه ها مواجه شد. او یک سال دیگر می توانست که در این تیم بماند اما استعفا داد تا چالش جدیدی را برای خود آغاز کند. 

فیلیپ دیالو رییس فدراسیون فوتبال فرانسه بیان کرد:" از جانب فدراسیون فوتبال فرانسه از تیری انری به خاطر همه تلاش هایی که در تیم زیر 21 سال و تیم المپیک داشته، تشکر می کنم. از این تصمیم ناراحت هستیم چرا که تیری آنری به اهدافی که برایش تعیین شده بود، عمل کرد و به مدال نقره المپیک پاریس رسید که این اولین مدال ما در فوتبال، 40 سال پس از المپیک لس آنجلس بود. در طول این مسیر توانستیم با شخصیت فوق العاده، حرفه ای و جدی او آشنا شویم و برایش در ادامه دوران کاری اش آرزوی موفقیت داریم." 

4125