سوژه شدن خوشحالی آنری پس از کامبک زدن تیمش در نیمه نهایی المپیک

سوژه شدن خوشحالی آنری پس از کامبک زدن تیمش در نیمه نهایی المپیک

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار نیمه نهایی رقابت های فوتبال مردان المپیک 2024 پاریس، تیم امید فرانسه به مصاف تیم امید مصر رفت و در نهایت به سختی توانست به پیروزی برسد و راهی فینال این بازی ها شود.

به گزارش فوتبالی ، این بازی در پایان 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در وقت های اضافه بود که تیم امید فرانسه توانست دو گل دیگر هم به ثمر برساند و در نهایت بازی را با نتیجه سه بر یک ببرد.

در این دیدار ژان فیلیپ ماتتا گل های اول و دوم فرانسوی ها را به ثمر رساند و به نوعی موجب کامبک زدن تیم امید فرانسه شد. در دقیقه 83 بود که ژان فیلیپ ماتتا گل اول را برای تیم امید فرانسه به ثمر رساند و در دقیقه 99 بازی در وقت های اضافه او گل دوم تیم امید فرانسه را به ثمر رساند و کامبک فرانسوی ها تکمیل شد. اولیسه هم در دقیقه 109 گل سوم فرانسوی ها را به ثمر رساند تا خیال آن ها از صعود به فینال راحت شود.

تیری آنری سرمربی تیم امید فرانسه پس از این که تیمش مقابل تیم امید مصر کامبک زد، خوشحالی جالبی را از خودش به نمایش گذاشت. او دست های خود را به سمت آسمان گرفت. برخی ها به شوخی گفته اند که تیری آنری به سبک جود بلینگام خوشحالی کرده است.

1470