بازیکن سابق تیم ملی فرانسه به تیم امباپه پیوست

بازیکن سابق تیم ملی فرانسه به تیم امباپه پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه اخیرا سهام باشگاه کان در لیگ دسته دوی فرانسه را خریده و می خواهد که این تیم را به بهترین شکل تقویت کند تا صعود آنها به لیگ دسته اول فرانسه در فصل 26-2025 قطعی شود.

به گزارش فوتبالی، حالا کان اولین خرید سرشناس خود را انجام داده است. یان ام ویلا بازیکنی که 22 بازی در تیم ملی فرانسه داشته، با اتمام قراردادش با وست برومویچ به عنوان بازیکن آزاد به کان پیوست و تا 2026 قرارداد بست. 

یان ام ویلا در حال حاضر 34 سال سن دارد. این بازیکن که در اکادمی استاده رنس رشد کرده، تجربه حضور در جام جهانی 2010 و یورو 2012 را هم در کارنامه اش دارد. او به عنوان هافبکی فیزیکی و جنگنده شناخته می شود.

ام ویلا در سن 22 سالگی راهی روبین کازان شد و بعد از آن مسیر افت فوتبالش شروع شد. وی در سال 2014 قرضی به اینتر رفت و سعی کرد که شرایطش را عوض کند اما فقط چهارده بازی در این تیم داشت. او یک سال بعد از آن راهی لیگ انگلیس شد تا در ساندرلند بازی کند.  ام ویلا بعد از ان به لیگ روسیه برگشت و در روبین کازان بازی کرد تا این که در 2018 به سن اتین ملحق شد.  یان به مدت یک سال و نیم در سن اتین بازی کرد و بعد از ان هم راهی المپیاکوس شد. او به مدت یک سال بدون تیم بود تا این که در زمستان گذشته به وست برومویچ ملحق شد. او فقط هفت بازی در این تیم داشت. 

4125