آینده هافبک 29 ساله بایرن مونیخ نامشخص است

آینده هافبک 29 ساله بایرن مونیخ نامشخص است

پایگاه خبری فوتبالی- لئون گورتزکا هنوز تصمیمی برای آینده فوتبالی خود نگرفته و همچنان آینده‌اش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، لئون گورتزکا، هافبک آلمانی بایرن مونیخ یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های تیم هانسی فلیک بود. این بازیکن دوره‌ای در کنار جاشوا کیمیش یکی از بهترین زوج‌های خط میانی دنیا را تشکیل داد و توانست به همه افتخارات ممکن دست پیدا کند. اما با جدایی هانسی فلیک، این زوج با افت چشمگیری مواجه شد تا جایی که در فصل گذشته نشانه‌ای از آن زوج ترسناک و آماده نداشتند.

با ورود ونسان کمپانی به بایرن مونیخ، حالا آینده این بازیکن نیز مبهم است. او و جاشوا کیمیش هنوز تماسی از سوی مدیران باشگاه یا کادر فنی جدید دریافت نکردند که همین موضوع ممکن است باعث جدایی این دو بازیکن شوند. با جذب ژائو پالینیا، احتمالا حداقل یکی از بین این دو بازیکن از جمع باواریایی‌ها جدا خواهد شد.

به نقل از نشریه آلمانی بیلد، لئون گورتزکا هنوز تصمیم قطعی برای آینده خود نگرفته است. او و ونسان کمپانی تا به حال با همدیگر صحبت نکردند تا آینده این هافبک آلمانی همچنان نامشخص باشد. او به خوبی می‌داند که با ورود ژائو پالینیا، رقابت در پست او شدیدتر می‌شود و برای به دست آوردن جایگاهش باید بیش از پیش تلاش کند.

در حال حاضر تمرکز این بازیکن بر روی بایرن مونیخ است، اما اگر در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل احساس کند جایی در تفکرات کمپانی ندارد، جدایی از بایرن مونیخ را مورد بررسی قرار می‌دهد. او در صورت جدایی از بایرن مونیخ، احتمالا از فوتبال آلمان خارج شود.

 1428