عذرخواهی ستاره رئال مادرید از هواداران برزیل

عذرخواهی ستاره رئال مادرید از هواداران برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور وینگر رئال مادرید با انتشار پستی در شبکه های مجازی، از هواداران برزیل به خاطر عملکرد ضعیف تیم ملی این کشور در کوپا آمه ریکا عذرخواهی کرد. 

به گزارش فوتبالی، در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا 2024، برزیل در ضربات پنالتی مقابل اروگوئه حذف شد تا خداحافظی زودهنگامی با این تورنمنت داشته باشد. در این بازی وینیسیوس محروم بود و نتوانست سلسائو را از حذف نجات دهد. ستاره لوس بلانکوس در کوپا آمه ریکا 3 گل به ثمر رساند. 

به نقل از سایت گل، وینیسیوس با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: "کوپا آمه ریکا تمام شد و حالا وقت این است که فکر کنیم و بدانیم چگونه با شکست کنار بیاییم. احساس ناراحتی در ضربات پنالتی بارها و بارها تکرار می شود. من 2 کارت زرد گرفتم و دوباره حذف تیمم را از بیرون از زمین مشاهده کردم، اما این بار تقصیر من است. به خاطر این مسئله، عذرخواهی می کنم."

وینیسیوس در ادامه راجع به انتقادهایی که اخیراً از او شده گفت: "می دانم چگونه به انتقادات گوش دهم و به من اعتماد کنید، بدترین انتقادها را خودم از خودم می کنم. داستان من با تیم ملی خوشبختانه تازه آغاز شده. در کنار هم تیمی هایم، شانس این را داریم که تیم ملی کشورمان را به جایگاهی که شایسته اش است، برسانیم. ما به قله باز خواهیم گشت. من عاشق شما هستم و ما درکنار هم هستیم."

4416