پیشنهاد جذاب مارسی برای ستاره جنجالی منچستریونایتد

پیشنهاد جذاب مارسی برای ستاره جنجالی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه مارسی پیشنهادی برای میسون گرینوود به منچستریونایتد ارائه کرده است که شامل بند فروش قابل توجهی می‌شود.

به گزارش فوتبالی، گرینوود که پس از یک فصل حضور قرضی در تیم ختافه، به منچستر یونایتد بازگشته است، روز دوشنبه جلسه ای با سران این تیم برگزار کرد تا درباره خروج احتمالی اش از این تیم، با آن‌ها صحبت کند. او پس از این جلسه کمپ تمرینی شیاطین سرخ را بدون اضافه شدن به تمرین اصلی شاگردان تن هاگ، ترک کرد. 

به نقل از دیلی میل، مارسی در مذاکرات خود با منچستر یونایتد بر سر پیشنهادی به ارزش 27 میلیون پوند برای ستاره انگلیسی پیشرفت داشته است. مارسی علاوه بر این پیشنهاد حاضر شده تا با خواسته یونایتد برای ایجاد بند فروش قابل توجهی در قرارداد گرینوود موافقت کند، بند فروشی که به نقل از فابریتزیو رومانو، می‌تواند تا 50 درصد در نظر گرفته شود.

گزارش های قبلی حاکی از این بوده اند که یونایتد حتی با پیشنهاد قرضی دیگر تیم ها نیز موافق خواهد کرد اما تنها به شرطی که شامل بند خرید اجباری باشند. سران منچستر یونایتد به این مهاجم 22 ساله اعلام کرده اند که آینده ای در اولدترافورد ندارد و باید برای آینده خود به دنبال تیم دیگری باشد.

2102