دلیل جدایی رضاییان از سپاهان: رختکن علیه رامین!

دلیل جدایی رضاییان از سپاهان: رختکن علیه رامین!

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از رسانه های ورزشی ادعای جالب و قابل توجهی درباره دلیل جدایی رامین رضاییان از سپاهان داشته است.

به گزارش فوتبالی، رامین رضاییان این فصل هم یکی از ستاره‌های درخشان سپاهان بود. بازیکنی که بلافاصله پس از قهرمانی طلایی پوشان در جام حذفی، در گفت و گو با خبرنگاران، جدایی خود از سپاهان را اعلام کرد و گفت که فصل بعدی در تیمی دیگر به فوتبال بازی کردن ادامه خواهد داد.

البته مدیرعامل سپاهان در جدیدترین صحبتهای خود گفته که رامین با آنها قرارداد دارد و باید با او صحبت کنند اما آنطور که رضاییان با اطمینان از جدایی از سپاهان حرف می‌زند، انگار که می‌داند فصل بعد در هر تیمی توپ خواهد زد جز سپاهان.

اما امروز یکی از رسانه های ورزشی ادعای جالب و قابل توجهی درباره دلیل جدایی مدافع راست موفق طلایی پوشان از سپاهان داشته است. طبق ادعای خبرورزشی، اختلاف رامین رضاییان با دیگر بازیکنان تیم و دلخوری نفرات قدیمی سپاهان از اخلاق رضاییان، دلیل اصلی حواشی وی بوده و چند بازیکن بزرگ و قدیمی سپاهان در طول فصل با این مدافع راست به مشکل برخورده‌اند.

در نتیجه این بازیکنان از مدیریت باشگاه خواسته‌اند تا با درخواست جدایی رضاییان موافقت کرده و مانع انجام آن نشود. البته رضاییان این مشکل را در پرسپولیس سه فصل پیش هم داشت. حالا این ادعای قابل توجه هم مطرح شده که باید دید تا چه اندازه صحت دارد.

1997