تنها تراکتوری ورزشگاه یادگار که تشویق نشد!

تنها تراکتوری ورزشگاه یادگار که تشویق نشد!

پایگاه خبری فوتبالی - فقط یک نفر از اعضای تراکتور توسط هواداران این تیم تشویق نشد که در نوع خود عجیب بود.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیمهای تراکتور و پرسپولیس با تعدادی بالغ بر حضور ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد که در این مسابقه تی‌تی‌ها آشتی دوباره‌ای با تیم خود داشتند و حتی پس از دریافت گل در دقایق پایانی اقدام به سر دادن شعار عیبی یوخ کردند.

جالب اینکه بدانید همه بازیکنان تراکتور از علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی گرفته تا تک به تک نفرات فیکس این تیم مورد تشویق هواداران پر تعداد حاضر در ورزشگاه قرار گرفتند و فقط یک نفر تشویق نشد که در نوع خود بسیار عجیب است.

دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات این فصل تراکتور که سابقه کار در تیم ملی را هم دارد. مردی که اولین سه امتیاز هفته اول تاریخ لیگ برتری تراکتور را برای این تیم پس از ۱۰ سال به ارمغان آورد و اولین کسی بود که پس از چهار باخت پیاپی خانگی به پرسپولیس تا آستانه بردن این تیم هم پیش رفت و در نهایت هم موفق به کسب یک امتیاز شد.

با این وجود و با اینکه تیم اسکوچیچ در دو مسابقه اخیر تراکتور نمایش هجومی و سزاوارانه‌ای داشته، نام این سرمربی توسط سکوهای هواداری تشویق نشد تا به نظر برسد که جو بازی پرشور تراکتور و پرسپولیس حتی خود پرشورها را هم گرفته باشد و آن‌ها استقبال از سرمربی جدید خود را فراموش کرده باشند.

1997