بازیکنان پرسپولیس مبهوت یادگار؛ گوشی به دست فیلم گرفتند! (عکس)

بازیکنان پرسپولیس مبهوت یادگار؛ گوشی به دست فیلم گرفتند! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان پرسپولیس بابت جو ورزشگاه یادگار امام متعجب بودند و اقدام به فیلمبرداری و عکسبرداری از سکوها کردند!

به گزارش فوتبالی، با اینکه بازی تراکتور و پرسپولیس یک دیدار مهیج و پرموقعیت بود اما باز هم بارزترین اتفاق این مسابقه حضور پرشور و پرتعداد تراکتوری‌ها در ورزشگاه بود. مسابقه‌ای که خیلی سریع عنوان پرتماشاگرترین بازی فصل را به دست آورد و باتوجه به شرایط ورزشگاه آزادی، فعلاً در دست تراکتوری‌ها خواهد بود.

اما این جو پرشور و این حضور کم نظیر حتی بازیکنان پرسپولیس را هم متعجب و مبهوت کرده بود و بازیکنان خارجی این تیم نظیر گئورگی گولسیانی که چند ماه پیش در یورو ۲۰۲۴ هم پا به توپ شد، اوستون اورونوف ازبکستانی و الکسیس گندوز مراکشی اقدام به فیلمبرداری و عکاسی از تی‌تی‌ها کردند!

البته در کنار خارجی های پرسپولیس، چند بازیکن جوان این تیم و حتی سینا اسدبیگی هم دیده می‌شوند که می‌خواستند این لحظه را در حافظه تلفن همراه خود ثبت کنند و این در حالی است که پرسپولیس هم جزو پرطرفدارترین تیم های ایرانی است و این اقدام بازیکنان این تیم نشان از جو بی‌نظیر ورزشگاه یادگار دارد.

گولسیانی حتی در پایان مسابقه و در گفت و گو با خبرنگاران بدون اینکه پرسشی در این زمینه مطرح شود، به حضور پرتعداد تراکتوری‌ها اشاره کرد و در اقدامی جالب از هواداران این تیم با وجود اینکه پرسپولیس را تشویق نمی‌کردند، تشکر کرد!

1997