منچستریونایتد به دنبال هافبک فلومیننزه برزیل

منچستریونایتد به دنبال هافبک فلومیننزه برزیل

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه منچستریونایتد مذاکراتی را با باشگاه فلومیننزه برزیل برای جذب هافبک این تیم آندره آغاز کرده است.

 به گزارش فوتبال، مطابق خبر نشریه دیلی میل پس از تلاش منچستریونایتد برای خرید مانوئل اوگارته از پاری سن ژرمن این باشگاه آندره را به عنوان یک جایگزین بالقوه برای اوگارته شناسایی کرده است و او همان بازیکنی است که آنها در طول تابستان گذشته نیز به دنبال جذب او بودند. گفته می‌شود اریک تن هاگ تمایل دارد تا در این تابستان یک هافبک جدید به تیمش اضافه کند و گزارش‌ها حاکی از آن است که شیاطین سرخ با ملی‌پوش اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن به توافق شخصی رسیده اند و پیشنهاد قرارداد قرضی با گزینه خرید دائمی را ارائه کرده‌اند.

منچستریونایتد می‌خواهد در پایان دوره قرضی ۶۰ میلیون یورو برای خرید دائمی پرداخت کند، اما پاری سن ژرمن ترجیح می‌دهد بخشی از مبلغ را از ابتدا دریافت کند. حال، به نظر می‌رسد که منچستریونایتد به دنبال گزینه‌های جایگزین است. بر اساس گزارش جدید، این باشگاه آندره را زیر نظر دارد  و می‌تواند او را با یک‌ سوم قیمت اوگارته جذب کند. فلومیننزه پیشنهاد ۲۵ میلیون یورویی از سوی فولام را در اوایل تابستان جاری رد کرد و این بازیکن همچنین با لیورپول نیز مرتبط شده بود.

۱۰۰۹