نصیرزاده: فصل گذشته برای فولاد خوب نبود/ امسال می‌خواهیم جزو مدعیان باشیم

نصیرزاده: فصل گذشته برای فولاد خوب نبود/ امسال می‌خواهیم جزو مدعیان باشیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه فولاد هدف این تیم در لیگ بیست و چهارم را مشخص کرد.

به گزارش فوتبالی، هوشنگ نصیرزاده در جدیدترین اظهارات خود، عنوان کرد: متولد بهبهان هستم و در شهرهای سوسنگرد، اهواز و مسجدسلیمان بزرگ شدم و ۶۵ سال از عمرم را در خوزستان بوده‌ام.

او با بیان این که جو هواداری استان خوزستان را دوست دارد، گفت: فضای مجازی را حقیقی می دانم و به نظرم انتقادها کمک دهنده و خوب است، اما نوشتن مطالبی که اصلا اتفاق نیفتاده جالب نیست. مانند الان که گمانه زنی‌هایی درباره جذب بازیکن وجود دارد. خواهش می کنم فضای مجازی به سمت حقیقت، بیشتر پیش برود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: فصل گذشته برای فولاد خوب نبود و یارگیری ها ابتدای فصل درست نبود و اکنون درایتی لازم است که لیست ما باز شود و بتوانیم بازیکن جدید جذب کنیم. امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم.

او با بیان این‌که با گل محمدی قرارداد امضا کردیم و گزینه خوبی برای ما است، افزود: قرار شد فراخوان بزنیم و ارزیابی اولیه از قابلیت بازیکنان داشته باشیم و در ادامه کار را پیش ببریم. باشگاه نیز نیروهای کارآمد و خوبی دارد و ورزشگاه استانداردی داریم. به هر حال امیدوارم در آینده وضعیت بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم.

نصیرزاده با اشاره به بقای تیم فولاد در لیگ بیست و سوم، خاطرنشان کرد: در بازی آخر با نساجی، فولاد با هر تیمی که بازی داشت، برنده می‌شد و این هم به خاطر انگیزه بازیکنان و دعای هواداران بود.

او تاکید کرد: به دنبال این هستیم که بتوانیم وضعیت بهتری داشته باشیم. خوشبختانه نگاه خوبی نسبت به تیم در شرکت فولاد وجو دارد و مسوولان شرکت و اعضای هیات مدیره، همه دلسوز هستند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: از هفته آینده فشردگی کار بیشتر خواهد شد. ضمن این که طرح سه ساله در نظر داریم تا به موفقیت برسیم. برای این فصل هم می‌خواهیم جزو مدعیان باشیم و دوست داریم نتایج خوبی کسب کنیم. 

7474