حمایت مدیران و کادر فنی بارسلونا از ستاره پرتغالی

حمایت مدیران و کادر فنی بارسلونا از ستاره پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی- ژائو فلیکس در این روزها آینده مشخصی ندارد و نمی‌داند که قرار است فصل آینده برای کدام تیم به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، ژائو فلیکس تابستان 2023 با انتقالی قرضی از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست. او پیش از این انتقال در مصاحبه‌ای علنا اعلام کرده بود آرزو دارد روزی پیراهن بارسا را به تن کند و همین مصاحبه باعث شد تا مدیران بلوگرانا برای جذب او تمام تلاش خود را به کار بگیرند. همچنین با اتفاقاتی که فلیکس در تمرینات اتلتیکو مادرید رقم زده بود، دیگر جایی در این تیم نداشت و دیگو سیمئومه هم حاضر به حفظ وینگر پرتغالی نبود.

اما پس از گذشت یک فصل، هنوز مدیران بارسلونا تصمیم قطعی برای خرید دائمی ژائو فلیکس نگرفتند. این بازیکن در فصلی که گذشت نتوانست خودش را در ترکیب اصلی بارسلونا نشان دهد و جایی در تفکرات ژاوی هرناندز نداشت. او معمولا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رفت و چندان تاثیرگذار نبود؛ اما با ورود هانسی فلیک، شنیده‌ها حاکی از آن است که شانس این بازیکن برای انتقال دائمی به بارسلونا افزایش یافته است.

به نقل از خوزه آلوارز، مدیران بارسلونا، از جمله خوان لاپورتا از ژائو فلیکس حمایت می‌کنند. هانسی فلیک بدون توجه به جذب نیکو ویلیامز، می‌خواهد فلیکس را در نقش هافبک پست 10 بازی دهد. سرمربی آلمانی بارسا قصد دارد از ستاره پرتغالی در پشت سر رابرت لواندوفسکی بازی بگیرد.

این یعنی خرید نیکو ویلیامز تاثیری در انجام معامله ژائو فلیکس نخواهد داشت چرا که سرمربی تیم این دو بازیکن را هم‌پست نمی‌داند.

1428