اقدام نمادین به احترام تونی کروس در زادگاه این بازیکن

اقدام نمادین به احترام تونی کروس در زادگاه این بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی- برخی از اهالی زادگاه تونی کروس در آلمان به احترام این بازیکن حرکت قابل تحسینی را انجام دادند.

به گزارش فوتبالی، تونی کروس ستاره دوست داشتنی تیم ملی فوتبال آلمان پس از پایان یورو ۲۰۲۴ و طبق اعلام و تصمیم قبلی خود دنیای فوتبال را ترک کرد و به دوران بازی خود در رده باشگاهی و ملی خاتمه داد و بسیاری از هواداران دنیای فوتبال را در یک شوک فرو برد. این بازیکن امیدوار بود که آخرین روزهای دوران فوتبال او با یک قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ به میزبانی کشور زادگاهش به پایان برسد و یک خاطره خوش از او در روزهای پایانی به یادگار بماند اما این اتفاق رخ نداد و شکست مقابل اسپانیا تمام رویاهای این ستاره ۳۴ ساله را به باد داد.

روز گذشته و در یک حرکت نمادین ساکنین شهر گرافس‌وایلد، زادگاه تونی کروس در کشور آلمان بعد از اعلام بازنشستگی این ستاره با تشکیل نماد TONI 8 از این ستاره دوست داشتنی و محجوب قدردانی کردند که باعث شد این اقدام در شبکه های اجتماعی بازخورد جالبی داشته باشد. این منطقه یکی از شهرهای شمال‌ شرقی کشور آلمان است که در ایالت مکلنبورگ-فورپومرن واقع شده و این شهر در ساحل دریای بالتیک قرار دارد و رودخانه کوچک ریسک از داخل آن عبور می‌کند که باعث زیبایی خاص این منطقه شده است

چندی پیش و به صورت رسمی کمپانی مطرح آدیداس به احترام تونی کروس ستاره بزرگ دنیای فوتبال نام استوک‌ های معروف خود را از 11pro به Tkpro تغییر داد.

۱۰۰۹