واکنش مورینیو به حذف یاران رونالدو از یورو 2024

واکنش مورینیو به حذف یاران رونالدو از یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 مقابل تیم ملی فرانسه در ضربات پنالتی پایان بازی شکست خورد و به این ترتیب از جام ملت های اروپا حذف شد.

به گزارش فوتبالی ، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی باشگاه فنرباغچه ترکیه، درباره حذف تیم ملی پرتغال از رقابت های جام ملت های اروپا گفت:" از تیم ملی پرتغال انتظار بیشتری داشتم. با وجود این که آن ها به یک چهارم نهایی یورو رسیدند اما عملکردی که داشتند خوب نبود. من در بازی پرتغال - کرواسی درون ورزشگاه حضور داشتم و هیچ حس خوبی درباره این بازی وجود نداشت. پرتغال نتوانست در این جام خودش را در حد یک مدعی نشان بدهد و تیم با اقتداری نبود. اگر په په و رونالدو را کنار بگذاریم، این تیم یک تیم جوان است و آینده خوبی برای جام جهانی خواهد داشت."

مورینیو در ادامه افزود:" پرتغال، فرانسه و انگلیس را سه مدعی اصلی قهرمانی می دانستم اما پرتغال نتوانست در این جام از پتانسیلی که داشت استفاده کند. در پیش بینی خودم اشتباه نکرده ام چرا که حالا می بینیم که فرانسه و انگلیس در نیمه نهایی هستند."

مورینیو درباره این که کدام تیم در بازی های یورو 2024 شگفتی ساز بوده است گفت:" بزرگ ترین شگفتی این جام از نظر من تیم ملی اسپانیا است. آن ها تیمی هستند که در این رقابت ها نسبت به بقیه بهتر بازی می کنند و تا این مرحله هم عملکرد قابل توجهی داشته اند."

1470