پست اینستاگرامی رونالدو در بازگشت به اردوی پرتغال

پست اینستاگرامی رونالدو در بازگشت به اردوی پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر تعطیلی بازی های باشگاهی به خاطر بازی های ملی شروع شده است و بازیکنان مختلف به اردو های تیم های ملی خود رفته اند و باید دید که در بازی های ملی این فیفادی چه نتایجی به دست می آید.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی پرتغال با هدایت روبرتو مارتینز در این فیفادی قرار است که دو بازی در رقابت های لیگ ملت های اروپا انجام بدهد. در حقیقت پرتغالی ها یک بازی مقابل تیم ملی کرواسی و یک بازی هم مقابل تیم ملی اسکاتلند انجام خواهند داد.

کریستیانو رونالدو به عنوان ستاره و کاپیتان تیم ملی پرتغال، به اردوی پرتغالی ها اضافه شده است و خودش را برای این بازی ها آماده می کند. این فوق ستاره پرتغالی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" خوشحالم که برگشتم " رونالدو همچنین پرچم کشور پرتغال را در توضیحات این پست اینستاگرامی خود قرار داده است.

در هر صورت باید دید که رونالدو چه عملکردی در این بازی ها خواهد داشت. او در رقابت های یورو 2024 عملکرد چندان خوبی نداشت. نباید فراموش کنیم که رونالدو در حال حاضر 39 سال سن دارد اما همچنان به از لحاظ بدنی در فرم خوبی قرار دارد و در تیم ملی پرتغال بازی می کند.

1470