پیام انگیزشی کریستیانو رونالدو در اینستاگرام پیش از آغاز فصل جدید

پیام انگیزشی کریستیانو رونالدو در اینستاگرام پیش از آغاز فصل جدید

خبرگزاری فوتبالی - بزودی سومین فصل حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس آغاز می‌شود و فوق ستاره‌ی پرتغالی در اینستاگرام پیامی را در این خصوص منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه رونالدو در سال 2018 رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد. فوق ستاره‌ی پرتغالی هنوز موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا در این باشگاه نشده است. رونالدو در رئال 4 بار قهرمان چمپیونزلیگ شد اما در یوونتوس علیرغم دو قهرمانی پیاپی در سری آ، دستاوردی در لیگ قهرمانان اروپا نداشته است. رونالدو در فصل 2019/20، 31 گل در سری آ به ثمر رساند اما آقای گلی را به ایموبیله واگذار کرد.

رونالدو در صفحه‌ی خود در اینستاگرام نوشت:" همانطور که برای شروع سومین فصلم در جمع بیانکونری ها آماده می‌شوم ، روحیه و جاه طلبی‌ام مثل همیشه افزایشم می‌یابد. گل‌ها، پیروزی‌ها، تعهد و حرفه‌ای گری. با تمام وجود و با کمک‌های ارزشمند هم‌تیمی هایم و همه کارکنان یوونتوس ، ما یک بار دیگر برای فتح ایتالیا ، اروپا و جهان تلاش می کنیم! شکستن رکورد ها، غلبه بر موانع، جام های قهرمانی و دستیابی به اهداف شخصی. انجام کارهایی بیشتر و بهتر برای یک بار دیگر. رسیدن به سطوح بالاتر و موفقیت در تمام چالش هایی که ممکن است پیش روی ما باشد. تبدیل هر سال به یک ماجراجویی بهتر از گذشته و بردن همه چیز برای هوادارانمان. در این شوق شگفت انگیز و منحصر به فردی که در یوونتوس وجود دارد، برای پیوستن به تاریخ، بالا بردن نام خود ، ارزش ها و معیارهایی که داریم تا بالاترین حد امکان، تلاش می‌کنیم."

1470