پیام اینستاگرامی رونالدو پس از برد مهم یوونتوس

پیام اینستاگرامی رونالدو پس از برد مهم یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در این هفته از رقابت‌های سری آ موفق شد با نتیجه‌ی دو بر صفر بولونیا را شکست داده و سه امتیاز بازی را بدست بیاورد. این سه امتیاز از آن جهت که میلان و اینتر در این هفته امتیاز از دست دادند، برای بیانکونری‌ها یک برد حیاتی به حساب می‌آمد و اکنون اگر یوونتوس یک بازی عقب افتاده‌ی خود را ببرد، می‌تواند تا جایگاه سوم جدول بالا بیاید.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در این بازی موفق به گلزنی نشد اما پاس گل اول یوونتوس را در دقیقه 15 به آرتور  داد و در پیروزی تیمش نقش ایفا کرد. رونالدو پس از این بازی و پیروزی یوونتوس، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:"پیروزی بسیار مهمی را به دست آوردیم؛ این نشان می‌دهد که راه درست را می‌رویم."

در واقع به نظر می‌رسد که یوونتوس پس از باخت در هفته‌ی قبلی سری آ مقابل اینتر، اکنون دوباره روحیه گرفته است و توانسته که با این برد، اوضاع خود را بهبود ببخشد چرا که پیرلو بابت جایگاهی که یووه در این فصل از سری آ دارد، تحت فشار است و باید دید که در ادامه‌ی مسیر به چه شکل عمل خواهد کرد و رونالدو هم از همین جهت در پیام خود گفته که یووه در مسیر درست قرار گرفته است چرا که می‌توانند با پیروزی های متوالی صدرنشینی را بدست بیاورند و منتظر لغزش تیم های میلانی باشند.

1470