پست اینستاگرامی رونالدو پس از بازگشت به تیم ملی پرتغال

پست اینستاگرامی رونالدو پس از بازگشت به تیم ملی پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال اردوی خود را برگزار کرده است و قرار است در این فیفادی در رقابت های مقدماتی یورو 2024 به مصاف تیم ملی بوسنی و همچنین تیم ملی ایسلند برود.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در سی و هشت سالگی همچنان کاپیتان و ستاره تیم ملی پرتغال است و توسط روبرتو مارتینز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی پرتغال درون لیست قرار می گیرد و به تیم ملی دعوت می شود. البته کریستیانو رونالدو مسن ترین بازیکنی نیست که در تیم ملی پرتغال حضور دارد چرا که په په در حال حاضر در چهل سالگی به تیم ملی پرتغال دعوت شده است و همچنان در این تیم حضور دارد.

کریستیانو رونالدو پس از انجام اولین جلسه تمرینی خود در تیم ملی پرتغال با انتشار یک پست اینستاگرامی نوشت:" بازگشت به خانه همیشه یک احساس خاص و ویژه است."

رونالدو در فصلی که گذشت در منچستر یونایتد و در النصر عربستان اصلا توفیق خاصی نداشت و اوضاع برای او به خوبی پیش نرفت و نتوانست در تورنمنتی به قهرمانی برسد. او امیدوار است که در تیم ملی پرتغال همچنان بتواند به درخشش خود ادامه دهد. رونالدو پس از ناکامی در جام جهانی 2022 قطر اکنون به رقابت های یورو 2024 امیدوار است و ممکن است که این تورنمنت آخرین تورنمنت ملی او باشد.

1470