رونالدو زمان خداحافظی خود را اعلام نمی‌کند

رونالدو زمان خداحافظی خود را اعلام نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو قصد ندارد که زمان خداحافظی خود از تیم ملی پرتغال را اعلام کند و این تصمیم را به طور ناگهانی اطلاع رسانی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو به تازگی یک گفت و گو با شبکه NOW داشته است که گزیده ای از آن منتشر شده است و هنوز این مصاحبه به طور کامل پخش نشده است. در همین بخش کوتاهی که از این مصاحبه به انتشار در آمده است، کریستیانو رونالدو درباره زمان خداحافظی خود از تیم ملی پرتغال می گوید:" وقتی که بخواهم تیم ملی پرتغال را ترک کنم و از آن خداحافظی کنم، از قبل این قضیه را به کسی نمی گویم و آن را با کسی در میان نمی گذارم و هر وقت زمانش برسد خودم اعلام می کنم که دیگر در تیم ملی بازی نخواهم کرد. البته قبل از این که چنین تصمیمی را بگیرم به طور کامل آن را بررسی می کنم."

ستاره پرتغالی در ادامه افزود:" چیزی که اکنون به آن فکر می کنم این است که بتوانم به تیم ملی پرتغال در رقابت هایی که در پیش داریم، کمک کنم."

رونالدو درباره مربیگری پس از خداحافظی از دنیای فوتبال گفت:" به این قضیه فکر نمی کنم. آینده خودم را خارج از دنیای فوتبال می بینیم و می خواهم کار های دیگری انجام بدهم. البته باید دید که چه اتفاقاتی می افتد."

1470