درخواست عجیب هواداران آلمانی: بازی با اسپانیا را تکرار کنید!

درخواست عجیب هواداران آلمانی: بازی با اسپانیا را تکرار کنید!

پایگاه خبری فوتبالی - گروهی از هواداران خشمگین آلمانی در حال جمع آوری امضا برای درخواست تکرار بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو هستند. آنها همچنین خواستار حذف آنتونی تیلور داور انگلیس از لیست داوران یوفا شده اند!

به گزارش فوتبالی، هواداران آلمانی از تصمیم داور بازی در مورد نگرفتن هند پنالتی مارک کوکوریا به شدت عصبانی هستند. اسپانیا در این بازی با گل میکل مرینو در دقیقه 119 با نتیجه دو بر یک پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت تا به مصاف فرانسه برود. 

تصمیم جنجالی داور در دقیقه 23 وقت اضافه قبل از گل کلیدی مرینو رخ داد. شوت موسیالا به دست کوکوریا برخورد کرد که خیلی ها این صحنه را پنالتی می دانستند. تیلور تصمیم گرفت که پنالتی نگیرد و تیم داور ویدیویی نیز اعتقادی به بازبینی صحنه نداشت. این اتفاق باعث شد تا بیش از سیصد هزار هوادار آلمانی در وبسایت change.org خواستار تکرار بازی و تحقیقات در مورد بی طرفی تیلور شدند. 

در این درخواست آمده است:"در بازی یک چهارم نهایی یورو 2024 میان آلمان و فرانسه، آنتونی تیلور قضاوت بازی را به عهده داشت اما به شکل ناعادلانه ای قضاوت کرد. پس از هند واضح مارک کوکوریا (بازیکن تیم اسپانیای) در محوطه جریمه (که دستش باز بود)، پنالتی کاملا واضح به سود آلمان گرفته نشد. این صحنه می توانست روند بازی را به سود آلمان عوض کند. این همه ماجرا نیست. تیلور توسط داوری دیگر به خاطر حمایت از اسپانیا مورد انتقاد قرار گرفته است. از یوفا درخواست داریم که بازی تکرار شود و بی طرفی تیلور مورد قضاوت قرار بگیرد و او تنبیه شود." 

4125