طبق نظرسنجی آ اس، کدام تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود؟

طبق نظرسنجی آ اس، کدام تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی اسپانیا در اولین بازی خود در رقابت های یورو 2024 به مصاف تیم ملی کرواسی رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، اسپانیایی ها در این بازی عملکرد بسیار خوبی را از خودشان نشان دادند و با یک بازی درخشان در همان نیمه اول کار تیم ملی کرواسی را تمام کردند و سه گل زدند.

پس از این بازی، روزنامه آ اس اسپانیا، در سایت خود یک نظرسنجی برگزار کرد و در این نظرسنجی از مخاطب های خود خواست تا قهرمان یورو 2024 را پیش بینی کنند. 54 درصد از شرکت کنندگان در این نظر سنجی معتقد بودند که تیم ملی اسپانیا قهرمان یورو 2024 می شود. در واقع پس از نمایش خوبی که اسپانیا مقابل کرواسی داشت، حالا خیلی ها اسپانیا را به چشم مدعی اصلی قهرمانی نگاه می کنند.

در یک بخش دیگر از این نظرسنجی، سوال در این باره بود که بهترین تیم حاضر در رقابت های یورو کدام تیم است. در این بخش نتایج قدری متفاوت بود چرا که 35 درصد شرکت کنندگان به تیم ملی فرانسه رای داده بودند و 27 درصد نیز تیم ملی آلمان را انتخاب کرده بودند. در این نظر سنجی در مجموع 86 درصد شرکت کنندگان تیم ملی اسپانیا را بهترین تیم حاضر در این تورنمنت نمی دانستند.

1471