شروع درخشان تیم ملی اسپانیا و دبل مهاجم وردربرمن

شروع درخشان تیم ملی اسپانیا و دبل مهاجم وردربرمن

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا با رهبری لوئیز دلافوئنته از فرصت غیبت هالند استفاده کرد و توانست با نتیجه سه بر صفر، نروژ را در هم بکوبد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اسپانیا که در دوران لوئیز انریکه با حذف از جام جهانی خاطره بدی را برای هواداران به جای گذاشته بود، با نسل جدید خود و هدایت دلافوئنته توانست شروعی جدی را در مسیر راهیابی به یورو داشته باشد. آنها با گلهای دنی اولمو و خوسلو ( دوبار) با نتیجه سه بر صفر پیروز شدند. هالند به علت مصدومیت حضور نداشت اما اودگارد درون زمین بود. بدین ترتیب لاروخا با نسل جدید و سرمربی جدیدش توانست نتیجه بسیار خوبی را کسب کند.

کرواسی تیم سوم جام جهانی 2022 در حالی که با گل کراماریچ از ولز پیش افتاده بود اما در دقایق پایانی گل خورد تا دو امتیاز ارزشمند را از دست بدهد و به تساوی یک بر یک رضایت بدهند.

آلمان نیز در دیداری دوستانه مقابل پرو قرار گرفت که با دبل فولکروگ با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیدند. این تیم به عنوان میزبان یورو نیازی به کسب سهمیه ندارد و روز سه شنبه بازی دوستانه دیگری را در مقابل بلژیک خواهد داشت. تیم فلیک سعی می کند که به بهترین شکل خود را برای تورنمنتی که در ان میزبان است، آماده کند.

خلاصه بازی اسپانیا - نروژ

4125