خبر خوش مدیر بارسلونا به هواداران: می‌توانند ستاره اسپانیایی را بخرند

خبر خوش مدیر بارسلونا به هواداران: می‌توانند ستاره اسپانیایی را بخرند

پایگاه خبری فوتبالی - همه از مشکلات مالی بارسلونا خبر دارند اما حالا خوان لاپورتا مدعی شده است که این باشگاه از نظر مالی با استفاده از وام ها توان جذب نیکو ویلیامز ستاره بیلبائو را خواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی،  وینگر 21 ساله عملکرد درخشانی در یورو 2024 داشته و نقش مهمی در راهیابی اسپانیا به نیمه نهایی ایفا کرده است.  ویلیامز با شایعات زیادی در مورد آینده اش مواجه شده است و چندین باشگاه انگلیسی به دنبال خریدنش هستند اما به نظر می رسد که بارسلونا هم رویای خرید او را دارد. 

بارسلونا در سالهای اخیر سخت تلاش کرده تا خط حمله اش را تقویت کند و حالا به نظر می رسد که نیکو ویلیامز به گزینه رویایی آنها تبدیل شده است. حالا لاپورتا مدیر بارسلونا گفته است:" این مسئولیت با نیکو است. ما روی خریدهایی که فلیک از ما بخواهد، کار می کنیم. در حال حاضر توان جذب نیکو ویلیامز را داریم و می توانیم بازیکنانی نظیر او را بخریم."

رقم فسخ قرارداد نیکو ویلیامز با بیلبائو 50 میلیون یوروست. بارسلونا در سالهای اخیر به سختی پول خریدهایش را جور کرده است و باید دید که آیا می توانند چنین هزینه ای را برای خرید نیکو بپردازند یا نه. 

نیکو در صورت پیوستن به بارسلونا زوج خود با لامین یامال را در این تیم تکرار خواهد کرد.

4125