با زور اسلحه هم نیکو ویلیامز به بارسلونا نمی‌رفت!

با زور اسلحه هم نیکو ویلیامز به بارسلونا نمی‌رفت!

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر برنامه های نیکو ویلیامز درباره این قضیه که چرا در این تابستان نیکو ویلیامز اتلتیک بیلبائو را ترک نکرده و راهی بارسلونا نشده است، پاسخ جالبی را ارائه داد.

به گزارش فوتبالی ، همه می دانیم که در این تابستان باشگاه بارسلونا به طور جدی به دنبال جذب نیکو ویلیامز بود و می خواست این بازیکن را به خدمت بگیرد. در نهایت این اتفاق رخ نداد و نیکو ویلیامز در اتلتیک بیلبائو ماندگار شد. باید دید که در تابستان بعدی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت نیکو ویلیامز راهی بارسا می شود یا خیر.

فلیکس تینتا که ایجنت نیکو ویلیامز است، درباره این قضیه که چرا نیکو ویلیامز در این تابستان راهی بارسلونا نشده است و چرا اصراری به رفتن او به بارسا نکرده است، گفت:" من فقط می توانم به نیکو توصیه کنم که چه کاری را انجام بدهد و چه کاری را انجام ندهد اما گرفتن تصمیم نهایی با او است. من نمی توانستم با زور اسلحه نیکو ویلیامز را به بارسلونا بفرستم! او خودش تصمیم گرفته است که به کارش در اتلتیک بیلبائو ادامه بدهد. نیکو یک سال فوق العاده را پشت سر گذاشت و در یورو هم خوش درخشید. در پنجره نقل و انتقالات او پیشنهاد هایی داشت اما ترجیح داد که در بیلبائو بماند."

1471