ادعای رسانه نزدیک به بارسلونا: انتقال نیکو ویلیامز هنوز منتفی نشده!

ادعای رسانه نزدیک به بارسلونا: انتقال نیکو ویلیامز هنوز منتفی نشده!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اتلتیک بیلبائو روز سه شنبه ویدیویی را منتشر کرد که در آن نیکو ویلیامز می گفت:" درود بر هواداران اتلتیکو. من برگشتم و برای این فصل انگیزه بالایی دارم."

به گزارش فوتبالی، شبکه سه کاتالونیا که رابطه خوبی با بارسلونا دارد، مدعی شد که این ویدیو چیزی را ثابت نمی کندو همچنان درها به روی پیوستن نیکو ویلیامز به بارسلونا باز است. 

به گفته این منبع، مدیران بارسلونا از انتظار این ویدیو متعجب هستند اما تصور می کنند که این بازیکن، قربانی فریب شده است. در حقیقت آنها معتقد هستند که این بازیکن مجبور شده که این ویدیو را ضبط کند و تصور نمی کرده که این ویدیو در شبکه اجتماعی بیلبائو پخش شود و چنین بازتابی داشته باشد. 

همچنین TV3 مدعی شده است که باشگاه بارسلونا در طول تور آمریکا احتمال خرید نیکو را رد نکرده است و همچنان  خرید او را محتمل می دانند و از نظرشان حتی با وجود جذب احتمالی دنی اولمو همچنان درها به روی نیکو بسته نیست.

نیکو ویلیامز یکی از گزینه های رویایی بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی بوده اما خرید او دشوار است چرا که بیلبائو برای فروش او رقم فسخ قراردادش یعنی 58 میلیون یورو را می خواهد و حاضر نیستند که برای این مبلغ، تخفیفی در نظر بگیرند.

4125