بدشانسی‌های بارسلونا در یورو و کوپا آمریکا ادامه دارد

بدشانسی‌های بارسلونا در یورو و کوپا آمریکا ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی- در بازی بامداد امروز میان برزیل و اروگوئه، رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا مصدوم شد تا بدشانسی‌های بارسایی‌ها در تورنمنت‌های ملی ادامه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های یورو و کوپا آمریکا همزمان با همدیگر در حال برگزاری است و تیم‌های دو قاره اروپا و آمریکای جنوبی به همدیگر به رقابت می‌پردازند. قهرمان‌های این دو تورنمنت در یک دیدار به اسم فینالیسیما در برابر همدیگر قرار خواهند گرفت.

هر دو تورنمنت در مرحله نیمه نهایی قرار دارد و باید دید سرانجام کدام تیم‌ها جام‌های قهرمانی را بالای سر خواهند برد. در یورو، اسپانیا، فرانسه، انگلیس و هلند باقی ماندند و در کوپا آمریکا نیز چهار تیم آرژانتین، کانادا و کلمبیا و اروگوئه همچنان در رقابت‌‎ها حاضر هستند.

اما نکته جالب توجه در خصوص این دو تورنمنت، مصدومیت دو بازیکن موثر بارسلونا در دو سه روز اخیر بوده است. ظاهرا این دو تورنمنت برای بارسایی‌ها چندان خوش‌یمن نیستند. در دیدار حساس مابین دو تیم اسپانیا و آلمان، در همان دقایق ابتدایی پدری پس از برخورد با تونی کروس احساس درد کرد و به علت مصدومیت قادر به ادامه بازی نشد. او رقابت‌های یورو 2024 را از دست داد و حدودا یک ماه از میادین دور خواهد بود. ممکن است این بازیکن تمرینات پیش‌فصل بارسا را برای فصل جدید از دست بدهد.

در کوپا آمریکا نیز رونالد آرائوخو مقابل تیم ملی برزیل در سی و سومین دقیقه مسابقه به دلیل مصدومیت تعویض شد تا شرایط برای هانسی فلیک در همان ابتدای کار پیچیده شود.

بارسلونا در ادامه مسابقات کوپا آمریکا نماینده‌ای ندارد، اما هنوز 4 بازیکن از این تیم در یورو حاضر هستند و هواداران امیدوار هستند تا دیگر بازیکنان تیمشان دچار مصدومیت نشوند.

1428