عکس؛ سلفی گرفتن رونالدو با هوادارانش در حاشیه تمرین پرتغال

عکس؛ سلفی گرفتن رونالدو با هوادارانش در حاشیه تمرین پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - تمرینات تیم ملی پرتغال برای بازی حساس این تیم مقابل تیم ملی فرانسه برگزار می شود و کریستیانو رونالدو امید زیادی دارد که بتواند مقابل تیم ملی فرانسه درخشان ظاهر شود.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله یک چهارم نهایی از رقابت های یورو 2024، تیم ملی فرانسه و تیم ملی پرتغال قرار است جمعه پانزدهم تیر ماه از ساعت 22:30 به وقت ایران به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود راهی مرحله نیمه نهایی بازی ها شود.

کریستیانو رونالدو در این دوره از بازی های جام ملت های اروپا هنوز گلی به ثمر نرسانده است. او به دنبال این است که مقابل تیم ملی فرانسه، طلسم گل نزدن خودش را از بین ببرد و به خوبی تمرین می کند.

کریس رونالدو در حاشیه تمرین امروز تیم ملی پرتغال، با هوادارانی که برای دیدنش آمده بودند، عکس سلفی گرفت. رونالدو برای گرفتن عکس سلفی با هوادارانش نزدیک فنس ها رفت و به این ترتیب با دوربین های موبایل هوادارانش عکس سلفی برای آن ها گرفت. رونالدو به گفته خودش آخرین حضورش را در یورو تجربه می کند و به این ترتیب در حال رقم زدن لحظات ماندگاری برای هوادارانش است.

1470