نمودار مرحله حذفی یورو 2024 پس از پایان مرحله یک هشتم نهایی

نمودار مرحله حذفی یورو 2024 پس از پایان مرحله یک هشتم نهایی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته آخرین بازی ها در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 برگزار شدند و به این ترتیب تکلیف تمامی تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا روشن شد.

به گزارش فوتبالی ، دیشب تیم ملی هلند به مصاف تیم ملی رومانی رفت و موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد. از سوی دیگر تیم ملی ترکیه هم به مصاف تیم ملی اتریش رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

بازی های مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 از روز جمعه پانزدهم خرداد ماه استارت می خورند و باید دید که چه اتفاقاتی در این بازی ها رخ می دهد. تیم ملی اسپانیا، جمعه 19:30 به مصاف تیم ملی آلمان می رود. تیم ملی پرتغال هم همان روز از ساعت 22:30 با تیم ملی فرانسه روبرو می شود.

شنبه شانزدهم تیر ماه، تیم ملی انگلیس از ساعت 19:30 با تیم ملی سوئیس روبرو می شود و از ساعت 22:30 در همان روز، تیم ملی هلند با تیم ملی ترکیبه روبرو خواهد شد.

برنده بازی آلمان - اسپانیا، در مرحله نیمه نهایی یورو 2024 با برنده بازی پرتغال - فرانسه روبرو می شود. در سوی دیگر نمودار هم برنده بازی انگلیس - سوییس در مرحله نیمه نهایی با برنده بازی هلند - ترکیه رو در رو خواهد شد.

1471