قابی از بازیکنان بارسلونا که در دور حذفی یورو 2024 حضور دارند

قابی از بازیکنان بارسلونا که در دور حذفی یورو 2024 حضور دارند

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر ده بازیکن از باشگاه بارسلونا در مرحله حذفی رقابت های یورو 2024 حضور دارد و باید دید که عملکرد آن ها در این مرحله از بازی های جام ملت های اروپا به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، رقابت های جام ملت های اروپا یا همان یورو 2024 وارد مرحله حذفی شده است و حالا بازی ها حساسیت بیشتری خواهند داشت. دور گروهی با تمام فراز و فرود ها و جذابیت های خاص خودش به پایان رسید و شانزده تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی مشخص شده اند.

بازیکنان بارسلونا در فصلی که گذشت، در رده باشگاهی عملکرد و دستاورد ویژه ای نداشتند و حالا به دنبال این هستند که به همراه تیم ملی خود در یورو 2024 به موفقیت برسند.

کریستنسن در تیم ملی دانمارک نماینده بارسلونا است. ژائو فلیکس و ژائو کانسلو در تیم ملی پرتغال، بازیکنان بارسلونا هستند. البته باید تکلیف این دو بازیکن در بارسلونا برای فصل پیش رو مشخص شود.

لامین یامال، فران تورس، پدری و فرمین لوپز، بازیکنان اسپانیایی بارسلونا هستند. لامین یامال در این تورنمنت بسیار مورد توجه بوده است چرا که او تنها شانزده سال سن دارد.

تراشتگن و گوندوغان نماینده های بارسا در تیم ملی آلمان هستند. البته مانوئل نویر دروازه بان اصلی تیم ملی آلمان در یورو 2024 است. ژول کنده هم مدافع فرانسوی بارسلونا است.

1470