هشت تیم باقی مانده در یورو 2024 چند درصد شانس قهرمانی دارند؟

هشت تیم باقی مانده در یورو 2024 چند درصد شانس قهرمانی دارند؟

پایگاه خبری فوتبالی - با به پایان رسیدن مرحله یک هشتم نهایی بازی های یورو 2024، در حال حاضر تنها هشت تیم در این دوره از رقابت های جام ملت های اروپا باقی مانده است و باید دید که اوضاع برای این تیم ها به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، رسانه اوپتا که به طور تخصصی در زمینه اطلاعات و داده های دنیای فوتبال و آمار این حوزه فعالیت می کند، از ابتدای رقابت های یورو 2024 به طور مرتب شانس های قهرمانی در یورو 2024 را تعیین کرده است و این احتمال را که هر تیم چند درصد شانس برای قهرمانی دارد را پیش بینی کرده است.

حالا با به پایان رسیدن مرحله یک هشتم نهایی، رسانه اوپتا پیش بینی خود درباره شانس های قهرمانی در یورو 2024 را به روز رسانی کرده است. در این پیش بینی جدید، تیم ملی آلمان، شانس اصلی قهرمانی در یورو 2024 است و 20 درصد شانس دارد. پس از ژرمن ها، تیم ملی اسپانیا قرار می گیرد که 19 درصد شانس قهرمانی دارد.

تیم ملی فرانسه طبق این پیش بینی 18 درصد شانس برای قهرمانی دارد و تیم ملی انگلیس هم 17 درصد شانس قهرمانی دارد. تیم ملی هلند 9 درصد شانس برای قهرمانی دارد و تیم ملی پرتغال هفت درصد شانس قهرمانی دارد. سوییس شش درصد و ترکیه هم چهار درصد شانس قهرمانی دارند.

1471