واکنشی که بارسلونا می‌خواهد به رفتن امباپه به رئال مادرید داشته باشد

واکنشی که بارسلونا می‌خواهد به رفتن امباپه به رئال مادرید داشته باشد

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه با به پایان رسیدن فصل 2023/24 پاری سن ژرمن را ترک کرد و راهی رئال مادرید شد و قرار است که پس از به پایان رسیدن بازی های یورو 2024 مراسم معارفه او در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه بارسلونا قصد دارد که در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به رفتن کیلیان امباپه به رئال مادرید واکنش نشان بدهد و با جذب بازیکن مد نظر خود به نوعی ترکیبش را تقویت کند تا بتواند با رئال مادرید رقابت کند.

به نقل از موندو دپورتیوو، بازیکنی که مدیران بارسلونا در نظر دارند، نیکو ویلیامز است. در حقیقت مدیران بارسا می خواهند که با تشکیل دادن زوج لامین یامال - نیکو ویلیامز در خط حمله بارسلونا، به نوعی به رفتن کیلیان امباپه به رئال مادرید واکنش نشان بدهند. نیکو ویلیامز و لامین یامال دو وینگر هستند و رابرت لواندوفسکی می تواند در نوک خط حمله بارسلونا قرار بگیرد و به این ترتیب یک مثلث هجومی در خط حمله بارسلونا شکل بگیرد.

البته خرید نیکو ویلیامز از اتلتیک بیلبائو کار راحتی نیست. قیمت این بازیکن حدود 60 میلیون یورو گفته شده است و بارسلونا شرایط مالی مناسبی برای خرید بازیکن ندارد. نیکو ویلیامز و لامین یامال توجه ها را در یورو 2024 به خود جلب کرده اند.

1471