عکس؛ خوشحالی بازیکن 39 ساله و بازیکن 41 ساله پرتغال پس از صعود

عکس؛ خوشحالی بازیکن 39 ساله و بازیکن 41 ساله پرتغال پس از صعود

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو و په په در حال حاضر دو تا از مسن ترین بازیکنان حاضر در رقابت های یورو 2024 هستند.

به گزارش فوتبالی ، رونالدو و په په آخرین حضور خود در رقابت های جام ملت های اروپا را تجربه می کنند و انگیزه ویژه و زیادی دارند که در این آخرین حضور خود بتوانند جام قهرمانی را بالای سر ببرند و افتخار آفرینی کنند.

شب گذشته تیم ملی پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2024 موفق شد در ضربات پنالتی پایان بازی با نتیجه سه بر صفر تیم ملی اسلوونی را شکست بدهد. حالا پرتغالی ها در مرحله یک چهارم نهایی حضور دارند و باید به مصاف تیم ملی فرانسه بروند.

کریستیانو رونالدو و په په پس از پیروزی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی فرانسه و صعود به مرحله یک چهارم نهایی، در کنار هم خوشحالی کردند و با هم بگو و بخند داشتند. رونالدو در حال حاضر 39 سال سن دارد و په په 41 ساله است.

په په گفته بود تا زمانی که کریستیانو رونالدو به کار خود در تیم ملی پرتغال ادامه بدهد، او هم به کارش ادامه خواهد داد. رونالدو و په په قهرمانی در یورو 2016 را تجربه کرده اند و حالا باید دید که در یورو 2024 تا کجا پیش می روند.

1471