واکنش سرمربی پرتغال به از دست دادن پنالتی توسط رونالدو

واکنش سرمربی پرتغال به از دست دادن پنالتی توسط رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم ملی پرتغال توسط سرمربی این تیم، روبرتو مارتینز مورد تمجید و تحسین قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم های اسلوونی و پرتغال از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 به مصاف هم رفتند. این بازی در 90 دقیقه گلی نداشت و در وقت های اضافی، یک پنالتی به نفع سلسائو اعلام شد، اما کریستیانو رونالدو نتوانست توپ را تبدیل به گل کند و اوبلاک ضربه پنالتی او را سیو کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، البته در ضربات پنالتی، دیوگو کاستا دروازه بان پرتغال، عملکردی خیره کننده داشت و 3 پنالتی اسلوونی را مهار کرد. 

رونالدو بعد از اینکه پنالتی اش را از دست داد، به شدت گریه کرد و احساساتی شد، اما توانست در ضربات پنالتی، گلزنی کند تا بدین طریق به کمک تیمش بیاید. 

مارتینز در این باره گفت: "اول از همه، رونالدو یک الگوی همیشگی برای همه ماست. تنها بازیکنی که در 6 رقابت اروپایی بازی کرده است. او از اینکه پنالتی های تیم را می زند، خوشحال هست و به خودش ایمان دارد. بعد از بازی از رونالدو تشکر کردم، چون واقعاً به تیم اهمیت می دهد. مطمئن بودم که خود رونالدو پنالتی اول ما را می زند و پرتغال را به سمت پیروزی می کشاند. همه ما به کاپیتان رونالدو افتخار می کنیم."

4416