پیشنهاد اغواکننده چلسی به مهاجم رویایی بارسلونا

پیشنهاد اغواکننده چلسی به مهاجم رویایی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی و آرسنال در تلاش هستند تا نیکو ویلیامز مهاجم تیم ملی اسپانیا و یکی از پدیده های یورو را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، نیکو به گزینه رویایی بارسلونا تبدیل شده است و فلیک خیلی دوست دارد که زوج طلایی خط حمله تیم ملی اسپانیا یعنی نیکو ویلیامز و لامین یامال را در ترکیبش داشته باشد. رقم فسخ قرارداد این بازیکن با بیلبائو 58 میلیون یوروست که هر چند که برای بارسلونا مبلغی نجومی است اما برای باشگاه های انگلیسی مبلغ بالایی به شمار نمی رود. چلسی آماده است تا همین حالا رقم فسخ قرارداد نیکو ویلیامز را بپردازد و به این بازیکن پیشنهاد دستمزد سالانه پانزده میلیون یورویی را بدهد یعنی سه برابر بیشتر از دستمزدش در بیلبائو. آرسنال نیز حاضر شده تا با پیشنهادی نجومی به بیلبائو و خود بازیکن، او را به خدمت بگیرد.

بارسلونا در سالهای اخیر به خاطر مشکلات مالی خود شانس خرید بازیکنان زیادی را از دست داده است که نیکو ویلیامز ممکن است که جدیدترین نامی باشد که از دست آنها می پرد. بارسلونا در صورت فروش رافینیا یا دی یونگ می تواند پول خرید نیکو را جور کند اما به نظر می رسد که آنها نمی توانند از نظر دستمزد با پیشنهاد باشگاه های انگلیسی برابری کنند و مجبور به عقب نشینی خواهند شد. 

4125