صحبت جالب ستاره 16 ساله بارسلونا درباره معلم‌هایش

صحبت جالب ستاره 16 ساله بارسلونا درباره معلم‌هایش

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال ستاره شانزده ساله بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در حال حاضر در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور دارد و خودش را برای حضور در بازی مقابل تیم ملی آلمان آماده می کند.

به گزارش فوتبالی ، لامین یامال که در سیستم آموزشی اسپانیا در کلاس چهارم متوسطه در حال تحصیل بود، امتحانات خود را به طور مجازی در اردوی تیم ملی اسپانیا برگزار کرد و به این ترتیب با کسب نمره قبولی از سوی معلمانش توانست راهی پایه بعدی شود.

حالا لامین یامال به تازگی در گفت و گویی که با کوپه داشته است، درباره این که معلم هایش بازی هایش را در یورو 2024 نگاه می کنند یا خیر، گفته است:" امیدوارم که معلمانم که بازی های تیم ملی اسپانیا را دنبال می کنند، خوشحال باشند و عملکرد من را تایید کنند."

تیم ملی اسپانیا قرار است جمعه پانزدهم تیر ماه از ساعت 19:30 به مصاف تیم ملی آلمان برود که میزبان رقابت های یورو 2024 است و به این ترتیب ماتادور ها کار دشواری خواهند داشت. باید دید که عملکرد لامین یامال در این بازی به چه شکل خواهد بود و می تواند مقابل تیم ملی آلمان درخشان ظاهر شود یا خیر. یامال هنوز در یورو 2024 گلی نزده است اما پاس گل داده است.

1470